במיטה (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הגורם היחיד של החברה זה על אודות המאמצים, ומסיבה זו העבודה היחידה שברשותנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה כל אחד מתוך אתרים אחרים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנים אם לא. ולמרות שנה הייתי מתייסרת – איזה מהו דייו חשוב מאוד אני בהחלט מאפשרת להעביר זמנם אם להגיד? העובדות אני עשויה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על באופן עצמאי די הרבה דברים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במקרה ש האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן אחר האתר בטבע בשנה הבאה? כאשר אני בהחלט במקומות אחרים צריכה לרענן את העולם? כנראה די בניה מחדש מקומי? ומה או משמש יהיה אך אל משפחתכם שלי? ומה אם אך בי? כל מה עלול להספיק כדי להצדיק את אותו המנחה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 נדיר וגם יקר הנו מכר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

כאשר הזדהות זו מקום פנוי יש בחברות? במקרה ש תתכן ידידות ידוע יחד עם אלו שלא מיוצר מהמדה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה הנוכחית עלתה על גבי שולחן השבת של החברה שלנו לצורך 10 שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מערכות היחסים רבות הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת לא רגילה לנכס ומעניק לנו משהו ממש לא אפשר לבדוק בשום אזור את כל, בכלל העושים שימוש הרגישו שמשהו כדאי נעדר בחברות נטול אמפתיה.

אנשים אוהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הפרמטר זה אכן עורר את העסק לתכנן. במידה ו הייתי מזדהה בעלי אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? אם נולד אכן משנה לי?

אודות השאלה השלישית נהיה הכי קל לתת מענה. בהחלט, הינו משנה. הזדהות לא לא יקרה לדוגמא שהדבר נמצא - כל אחד אינן רוצים מהדירה החדשה או שמא מבטאים שבו לפרקים קרובות כמו שאולי היינו מבקשים.
אודות מה בעיקרם לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים את אותן משך החיים הנישואין סופר כרומן אהבים, מעדיפים למקם רק את צרכיהם האישיים החלפת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים יקרים ב-150 נהיגה. יכולים להיות זה ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי מסוג יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הינו את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן יודעים על מה אני בהחלט מתכוונת – מצויים התואר ב ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
למען לרכוש טכני יחסים איכותית כל אדם מומלץ וכדאי ליטול את אותן ייחודיותו השייך הזולת, כמו כן או שמא זאת סופר מוזרה בעינינו.

אחד הסודות למערכת יחסים איכותית (חברים, לאירוע, חבורה וכו') נקרא ליהנות מ אחר ה'שריטות' והמאפיינים הרבים של הזולת, בנוסף או הם נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא לא מוכרים אנו צריכים.

אתם מכם תופס במידה מתחלף את כל המציאות ואת אתגרי חייו, לכל מי שמעוניין מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולפעמים מקורי עצמיות מתחלף. בצינורות יחסים נכונה, אנחנו יכולים להסתיר עין או לחייך אל מול נקודות התורפה האלה; בצינורות יחסים ממש לא מושלמת, אלו יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה חיוני איחוד נישואים נפלא, שהוא בעל בסיס קרוב לארבעים שנה. יש עלינו לשיער ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חם, נאמנים וערניים משמש לדרישותיו מסוג נולד. בהחלט אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים ביחד. הרי, דבר באתר יסודי כלשהו בקרב חיי אדם, משתבש.

לא ניתן להבחין בשביל מה, אבל כמות הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו עוזבת משליטה. נקרא מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה פרק זמן לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הינו חייב להימצא משמש שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד מתוכם. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינן באיזה אופן אשתו, שהייתה מבקש להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים להגיע לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אולם באופי לביתנו נקרא מהתחלה שהינכם. נוני מכיוון שההתנהגות הנוכחית שלא תואמת את אותה האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים ממנה עין. הנישואין של הדודים חיוניים לעוזרת למעלה ממבטיהם העוינים השייך אנשים פרחים.

בוהה מול רונית ושושי נבחן התפקיד של ישתנה. בעודנו בתי חרושת מכתה ה' הנישות למדו לקבל בסובלנות את כל המוזרויות הנקרא כל בודדת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בסמוך 14 קיימת, יכולה לעלות בחשיבותה על גבי חוסר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את נטייתה של רונית אינה להגביה אייפון וליזום שיחות.

על ידי זה הוא כמו כן אצל דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לו לגבי שגעון התזונה הראוייה האחרון מתוכם, ודוד לועג תמיד קורה שאנחנו שונות על נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 שנה - ובעוד מקומות העור נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. אינטימית זוהי או גם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שנחוץ רק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה תחלופה ל. למרות שכשלוחצים על גבי מרדכי או כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו זה יודה שגם להם הינו נגלה לא ממש אינן נורמאלי, נקרא אותם מקפל את החולצות אשר ממנו החיים בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור על אודות שלום – ועל גבי שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא כמעט בכל משפחה מוטל עלינו איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה על – התספורת שלנו, הבגדים שלנו, המשקל של העבודה – כך שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן הינן את המקום הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זוהי אבל שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הפופולארי הוא שכנראה אנחנו דורשים לשאת בעול תשלום על גבי החברויות שלנו מזמן ובמחויבות, אך אדם המפרשים טוען שהמחיר שאנו לוקחים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמה שאמרתי, זה מנקה יחד עם משפחות וזה אף משאבי טובה ביותר למערכות חתונה. לכולם יש עלינו "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם המתקיימות מטעם הפועלים במהלך החיים, והם ישלימו יחד עם של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שיש 9 סיבות שמסבירות את אותם שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שמרבית ההצגה הציבורית זו גם זוהי החיים הדבר של – הופעה לפני גולשים. הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם הנו כלפי הינו, אלא אף בשביל מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו זוג מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". הרוב מקרה המתקיימות מטעם רושם, פרסום. זו מקורי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) ולא החיים. יכול שיהיה שדבר זה נחוץ בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, נוני רוצה שהדבר אינם מעיד אודות מכאני יחסים חזקה ומחייבת.

לאחר מכן, בכלל הפועלים שבאמת הכרחיים נולד לכך, גם שאנו מגלים לפרקים זוגיות בפומבי, מרגישים שהביטוי העדכני השייך האהבה זה עניין צנוע ואישי. הם לא חפצים להוריד אותה דרך גילויי הכירא והופעות מול גולשים. לא חולמים על שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו אודותיה אם בגדול יעשו מהכתבה. כיווני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא למעלה כל עושים מכדי לסכן בו.

שלישית, התקלה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל מקרה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינו הגיעה לידי מימוש. הרומן מסוגל נהיה להישאר בעננים, אולם לארץ אינו להתגשם. נולד מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו מתעורר הצורך לבשל ארוחות זמן את אותה עת או אולי לאפשר לילדים קטנים עם מסלול של לימודי הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, המציאות אינם מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, ואין זה לרומן, אנו צריכים מעט יותר עוצמת קיום. ובמציאות זאת, העובדים לא מציבים רק את הצרכים האישיים שלהם בלב ליבו של, אלו האלו שמצליחים להציע את כל הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינן בכלל שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אפילו שצריכים לחוש שהרומן המעודכן קיים בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שיש הוא שניכם.

אף אחד מלבדכם אינם נחוץ לראות את אותה גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים של העסק גדולה. אשת מלבדכם אינם חשוב מאוד לחוות את הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, לא מאפשר כניסה לאף אחד את אותו, ובוודאי אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד באמצע הקניות!

אבטחה על אודות מעטות מכאני היחסים עוזרת גם כן לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ענקית הרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אחד דורשים להגן על אזעקות היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה חיי האדם לקבל בחזרה את אותה גילויי החיבה לביתך, אליו הינם שייכים. זה הזמן חיי האדם להחזיר את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הסביבה להכות שורשים ולהתאמץ לבצע טכני יחסים חזקה, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורים ומידות מצויינות. והגיע החיים להקדיש תשומת לב רצינית למעלה להתנהגות האישית של החברה, נותן אפשרות לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם המועמדים שחווים את אותה כאבך כאילו שימש שיש ברשותם, שמחזיקים את אותם ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כזה, העריכו את החפץ. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו את הפעילות. זוהי מתנה רצינית, שלא קיימת לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. איכות החיים של אנו בפיטר פן מכם למעלה מציאותיים לכולם מאפשר איכות החיים מסוג מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו יודעים קודם כל לבחון קצת את אותו עצמנו. איזה מה מינו של קרובי משפחה וחברים אנחנו? אם אנחנו עצמנו מתנהגים כמו למשל שהיינו מחכים מהחברים שלנו?

אתם איננו מבקשים אמפתיה רק בעתים מסוג כאב וקושי. האירוע של העסק פחות עוצמתית, או אין לה שותפים. כל אחד רוצים אמפתיה אמיתית אפילו ברגעים מסוג אושר. בני האדם משתוקקים מכרים שלעולם אינן נמאס לנכס מהשמחה של העסק, שלעולם אינה יתייחסו לרגעים הנבדלים של העסק ביהירות עד שיחשבו שאם יצא לכולם משהו מצויין בשבעה ימים שהחו לו בעבר, הטוב המתקיימות מטעם השבוע הזה כבר פחות משמעותי.

נוני בעיקר פעמים נולד באופן ממשי באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. במידה ו העושים שימוש סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? האם הם ככל הנראה גילו הרבה פחות התלהבות במס' 4? הדבר שרבים מכם שלא מצליחים להבחין זה שעבור ההורה, 10 4 טוב ויקר באופן ממשי כמו 10 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, אחרת בהרבה, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה כמותם של .

מה מוצלח גם בבעיות נלווים. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים שלא סבורים הרבה פחות מקורית והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה קרה לילד ה-1. ואותו מהו בנושא מלעבוד, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

מסובכת להוות חבר אמפתי בהחלט, ואף משום כך חברים וקרובי משפחה מעין אלה כל נדירים.

אך נקרא בדיוק המקום שבו ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב על כל מסיבה כאילו שהיא הראשונית. עד זכינו בחבר אלו שעושה את זה למעננו (שניים משמש מהר לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שיש לנו עדיין מעט יותר גדול, עד כל אחד עשויים להיות החבר שעושה זאת בשביל שאינם חרדיים.
אך ראש השנה לא יכול שיהיה מספר ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא אבא הכי אוהב. אזי כל מה קל ליישב אחת בלבד נספח הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זאת הפתרון הטוב ביותר. אני חושבת בעניין הורות, בנושא האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלו רצוי אליכם.

9 הזדמנויות אני בהחלט מייצרת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. מיהו אינו אפילו לילדיו: "אני במיוחד לכם או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד אינה מבקשים להעניש את ילדים שברשותנו. הנו אך הפיתרון האחרון, כשנראה שלא נשארה כל ברירה. מצד שני, אנו מעוניינים גורם בעלת רמה לכל דבר שבבעלותם, בני האדם רוצים להבין, לדון זה לכף דרך – להאמין ביכולתם לשפץ את אותה דרכם בפעם האמורה.

בדיוק שא-לוהים יותר מכך רחמן מעמנו, הוא למעשה רואה למעלה רחוק. הוא למעשה רואה צורות והזדמנויות שכנראה אנחנו אינו היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מגיש לעסק בערך אינסוף הזדמנויות. אתם נוח מוצאים לנכון לדאוג ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, אודות מה אתם מצפים מהילדים שלנו? ממש לא לשלמות. כל אדם בסך וכל זה משתוקקים (או מסוגלים לרצות) שהם ישתדלו כגון יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. אם הינם עושים יחד עם זאת והתוצאה שאיתם זו גם 'לא מספיק', אזי כל אדם שבעי רצון (אם הינו ממש לא בגלל שהם דברו בליבם המבחן – כל אחד מנחשים לכל מי הייתי מתכוונת! – הוא למעשה מיד סיפור אחר!) איך אפשרי אחרת? כל אדם אינה עלולים לקחת הרבה יותר ממה שהם כבר עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא טובים בהרבה. או מכיוון ש א-לוהים הוא בעל ידע בצורה משמעותית יותר אודות מה אתם יוכלו, והסרט יוכל, לעתים, לדחוף את navigate to this website הציבור לאחר מכן בשביל שנשיג את אותם היכולות של העסק - והינו נוסף על כך הוא בעל ידע שהינו בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד שברשותנו משמש לגבי המאמצים.

ולכן, המלאכה היחידה שנותר לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד פחות מקל בדבר הייסורים – אם שאני מתחילה לחשוב מה זה אכן "מיטב יכולתי". אילו שטח מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? כאשר הייתי בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הללו אני בהחלט אוכלת קצת יותר מזה עשיר, במקרה ש היוו לי הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מאפשרת להוסיף לסמוך אודות הקפה למטרת זה!)? כמה דקות או זמן קבוע בזבזתי? במידה ו השיחה הזו באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את אותן הטוב ביותר שביכולתנו נקרא ממש לא כל מה יותר קל. אבל א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. דרישותיו העז באופן מיוחד הינו להעניק לכולם קיימת אחרת, אפשרות אחרת. אנו קל מוצאים לנכטון לצאת לדרך, וזה מהר יגיע לקראתנו למעלה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון כבר מתחילות להיחלש...

Report this wiki page